EPIONE. Twoje zdrowie, nasza misja.

zmień czcionkę:
zmień kontrast:
UE - logo
UE - logo

Informator Pacjenta POZ

INFORMATOR PACJENTA POZ
DOROŚLI / DZIECI

 

  • TELEPORADY / WIZYTY LEKARSKIE

    • Każdy zadeklarowany pacjent ma możliwość rejestracji na teleporadę lub wizytę osobistą poprzez: Infolinię EPIONE nr tel: 32 411 00 00, e-rejestrację na https://e-rejestracja.epione.pl/ oraz bezpośrednio w rejestracjach POZ placówek medycznych EPIONE.

    • Teleporady udzielane są telefonicznie przez lekarzy, pielęgniarki i położne
      w wyznaczonym wcześniej pacjentowi przedziale czasowym.
      (W przypadku 3 nieudanych prób kontaktu lekarza z pacjentem teleporada zostaje anulowana.)

    • Podczas teleporady istnieje możliwość analizy dokumentacji medycznej pacjenta przesłanej przez pacjenta elektronicznie na adres: recepty@epione.pl (proponujemy pliki z dokumentami zabezpieczyć hasłem).

    • W ramach teleporady, jeśli przemawiają za tym względy medyczne, możliwe jest wystawienie pacjentowi elektronicznych dokumentów np. e-recepty, e-skierowania, zwolnienia lekarskiego oraz e-zlecenia na wyroby medyczne, a także dokumentów w formie papierowej, które można odebrać bezpośrednio w rejestracji POZ.

    • Wizyty osobiste umawiane są na konkretną godzinę. Prosimy o przyjście do przychodni nie wcześniej niż 10 minut przed zaplanowaną wizytą.

    • Pacjent może skorzystać z pozostałych świadczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej
      w EPIONE udzielanych np. w ramach gabinetu zabiegowego.

  • RECEPTY / SKIEROWANIA / ZLECENIA

    • Nie ma konieczności umawiania wizyty osobistej w celu wystawienia recepty, skierowania lub zlecenia na wyroby medyczne.

    • Aby zamówić receptę na leki przyjmowane przez pacjenta stale (przewlekle) wystarczy:
      - wypełnić formularz na stronie:
      https://www.epione.pl/formularz-zamawiania-e-recept.html lub napisać na adres e-mail: recepty@epione.pl
      - wrzucić zamówienie do skrzynki
      (specjalna skrzynka na listy przy wejściu do przychodni.)
      - w wyjątkowych sytuacjach zadzwonić na nr tel: 32 411 00 00
      (dla osób posiadających znaczny stopień niepełnosprawności)

       

    • Po wystawieniu przez lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej dokumentów elektronicznych w postaci: e-recepty / e-skierowania lub e-zlecenia na wyroby medyczne wystarczy podać otrzymany kod w docelowym miejscu jego realizacji np. w aptece, sklepie medycznym lub poradni w której pacjent chce zrealizować skierowanie.

Każdy pacjent ma możliwość założenia Internetowego Konta Pacjenta, za pośrednictwem którego istnieje możliwość m.in. odbioru dokumentów elektronicznych wystawionych przez lekarza POZ oraz lekarzy specjalistów. Szczegóły znajdują się pod adresem: www.pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta oraz w rejestracji.

Każdy rodzic posiadający Internetowe Konto Pacjenta logując się na swoje konto, w zakładce „Dzieci" (widocznej po kliknięciu na głównej stronie IKP w prawy dolny kwadrat pt. „Uprawnienia") zobaczy dane dziecka.

Powinny tam być widoczne dane wszystkich dzieci do 18 roku życia.