UWAGA
INFORMACJA DLA PACJENTÓW ZWIĄZANA
Z KORONAWIRUSEM SARS-CoV-2
INFORMACJA DLA PACJENTÓW ZWIĄZANA
Z KORONAWIRUSEM SARS-CoV-2
Szanowny Pacjencie,
W związku z zagrożeniem epidemią koronawirusa zostają wprowadzone nadzwyczajne rozwiązania dotyczące przyjęć Pacjentów:
1. Rejestracja do lekarza tylko w formie telefonicznej!
2. Nie zalecamy zgłaszania się do przychodni po recepty -
prośbę o przepisanie leków do kontynuacji leczenia można przekazać,
pozostawiając karteczki z zamówieniem w danej placówce EPIONE w wyznaczonym miejscu.
Zalecamy zgłaszać zapotrzebowania na recepty
poprzez e-mail oraz e-rejestacje bez wychodzenia z domu.
http://www.epione.pl/aktualnosci/recepty-na-leki-stale-dostepne-zdalnie.html
3. W sytuacji kiedy jest to niezbędne Pacjent zostanie umówiony
na wizytę lekarską na konkretną godzinę.
4. Pacjentom udzielane są teleporady w godzinach pracy przychodni (pn-pt w godz. 8.00 - 18.00)
Pacjencie ze względu na bezpieczeństwo powinieneś pozostać w domu,
nie przychodzić do przychodni!
Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość pacjentów dzwoniących
z uwagi na bardzo dużą ilość połączeń.
Prosimy o kontakt
poprzez nasz główny numer: 32 411 00 00
(1 - Kijowska, 2 - Piotrowicka, 3 - Zawiszy, 4 - Szopienicka)
Następnie po wybraniu w centrali odpowiedniej placówki, numer 1 to rejestacja dla dorosłych.
W przypadku niedostępności konsultanta Pacjent znajduję się w sytemie kolejkowym połączeń.
Punkt pobrań EPIONE
Informuje, iż w punktach pobrań EPIONE dostępne są badania na przeciwciała w klasie IgM oraz IgG przeciwko wirusowi SARS-CoV-2. Więcej informacji w punktach pobrań w placówkach EPIONE..
http://www.epione.pl/oferta/punkt-pobran.html
Podczas porady telefonicznej możesz otrzymać:
– e-zwolnienie – zalecenia – e-receptę
– sugestię bezpośredniej wizyty w placówce lub kontaktu ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, jeśli będzie taka konieczność.
Tylko w sytuacjach, kiedy jest to niezbędne Pacjent powinien zostać
umówiony na konkretną godzinę do lekarza.
Porady telefoniczne udzielane są dla Pacjentów zadeklarowanych
do PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ w placówkach EPIONE.
Teleporady realizowane są również w ramach poradni specjalistycznych.
Jak złożyć deklaracje do Przychodni EPIONE
Bez potrzeby wychodzenia z domu, poprzez serwis Ministerstwa Zdrowia i NFZ.
https://pacjent.gov.pl/


umówiony na konkretną godzinę do lekarza.
Porady telefoniczne udzielane są dla Pacjentów zadeklarowanych
do PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ w placówkach EPIONE.
Teleporady realizowane są również w ramach poradni specjalistycznych.
Jak złożyć deklaracje do Przychodni EPIONE
bez wychodzenia z domu?
Zrób to online za pomocą Internetowego Konta Pacjenta
Bez potrzeby wychodzenia z domu, poprzez serwis Ministerstwa Zdrowia i NFZ.https://pacjent.gov.pl/



W przypadku gorszego samopoczucia, zwłaszcza gorączki i innych objawów grypopodobnych, zachęcamy do powstrzymania się od wychodzenia z domu i spotkań z innymi osobami.
Prosimy o otoczenie szczególną opieką osób starszych i innych osób o obniżonej odporności.
W szczególności chodzi o pomoc w codziennych czynnościach, takich jak zakupy, zaopatrzenie w leki, załatwianie spraw urzędowych, a także po prostu rozmowę. Osoby takie poza sytuacjami pilnymi z uwagi na ich stan zdrowia nie powinny przychodzić do przychodni.
Śląski NFZ przypomina: Co musisz wiedzieć o koronawirusie? - Spot informacyjny
Co musisz wiedzieć o kwarantannie? - - Spot informacyjny
Więcej informacji na temat koronawirusu:
http://www.epione.pl/aktualnosci/co-musisz-wiedziec-o-koronawirusie.html
Najnowsze informacje Ministerstwa Zdrowia
w sprawie działań zwiazanych z koronawirusem (aktualizowane):
http://www.epione.pl/aktualnosci/najnowsze-informacje-ministerstwa-zdrowia.html
Recepty na leki stałe dostępne zdalnie: e-mail, e-rejestracja:
http://www.epione.pl/aktualnosci/recepty-na-leki-stale-dostepne-zdalnie.html
Uwaga! Podszywają się pod pracowników EPIONE. Sprawdź!
http://www.epione.pl/aktualnosci/uwaga-podszywaja-sie-pod-pracownikow-epione.html
Najnowsze informacje na temat koronawirusa
dostępne na stronie www.gis.gov.pl
oraz bezpłatnej Infolinii NFZ - 800 190 590.
Źródło:
http://www.nfz-katowice.pl/
http://www.nfz.gov.pl
http://gov.pl/koronawirus/
http://www.nfz-katowice.pl/
http://www.nfz.gov.pl
http://gov.pl/koronawirus/