EPIONE. Kompleksowa Opieka Medyczna

zmień czcionkę:
zmień kontrast:
Ankieta satysfakcji
Państwa opinie i uwagi
na temat naszej
działalności stanowią
dla nas cenne źródło
informacji.

Aktualności

UWAGA
INFORMACJA DLA PACJENTÓW ZWIĄZANA
Z KORONAWIRUSEM SARS-CoV-2

Szanowny Pacjencie,
W związku z zagrożeniem epidemią koronawirusa zostają wprowadzone nadzwyczajne rozwiązania dotyczące przyjęć Pacjentów:

1. Rejestracja do lekarza tylko w formie telefonicznej!

2. Nie należy zgłaszać się do przychodni po recepty -
prośbę o przepisanie leków do kontynuacji leczenia należy zgłosić telefonicznie.

Dostępne jest również zgłaszanie zapotrzebowania na recepty poprzez e-mail oraz e-rejestacje.
http://www.epione.pl/aktualnosci/recepty-na-leki-stale-dostepne-zdalnie.html

3. W sytuacji kiedy jest to niezbędne Pacjent zostanie umówiony
na wizytę lekarską na konkretną godzinę.

4. Pacjentom udzielane są teleporady w godzinach pracy przychodni (pn-pt w godz. 8.00 - 18.00)
 

Pacjencie ze względu na bezpieczeństwo powinieneś pozostać w domu,
nie przychodzić do przychodni!


Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość pacjentów dzwoniących
z uwagi na bardzo dużą ilość połączeń.

Prosimy o kontakt
poprzez nasz główny numer:  32 411 00 00

(1 - Kijowska, 2 - Piotrowicka, 3 - Zawiszy, 4 - Szopienicka)
Następnie po wybraniu w centrali odpowiedniej placówki, numer 1 to rejestacja.

W przypadku niedostępności konsultanta Pacjent znajduję się w sytemie kolejkowym połączeń.



Podczas porady telefonicznej możesz otrzymać:
– e-zwolnienie   – zalecenia   – e-receptę
– sugestię bezpośredniej wizyty w placówce lub kontaktu ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, jeśli będzie taka konieczność.

 
    Tylko w sytuacjach, kiedy jest to niezbędne Pacjent powinien zostać
    umówiony na konkretną godzinę do lekarza.


    Porady telefoniczne udzielane są dla Pacjentów zadeklarowanych
    do PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ w placówkach EPIONE.

Teleporady realizowane są również w ramach poradni specjalistycznych.




Jak złożyć deklaracje do Przychodni EPIONE
bez wychodzenia z domu?


Zrób to online za pomocą Internetowego Konta Pacjenta

Bez potrzeby wychodzenia z domu, poprzez serwis Ministerstwa Zdrowia i NFZ.
https://pacjent.gov.pl/
przychodnia katowice e-deklaracja internetowe konto pacjenta epione
przychodnia katowice e-deklaracja internetowe konto pacjenta epione



 



W przypadku gorszego samopoczucia, zwłaszcza gorączki i innych objawów grypopodobnych, zachęcamy do powstrzymania się od wychodzenia z domu i spotkań z innymi osobami.

Prosimy o otoczenie szczególną opieką osób starszych i innych osób o obniżonej odporności.
W szczególności chodzi o pomoc w codziennych czynnościach, takich jak zakupy, zaopatrzenie w leki, załatwianie spraw urzędowych, a także po prostu rozmowę. Osoby takie poza sytuacjami pilnymi z uwagi na ich stan zdrowia nie powinny przychodzić do przychodni.


Śląski NFZ przypomina: Co musisz wiedzieć o koronawirusie? - Spot informacyjny


Co musisz wiedzieć o kwarantannie? - - Spot informacyjny




Więcej informacji na temat koronawirusu:
http://www.epione.pl/aktualnosci/co-musisz-wiedziec-o-koronawirusie.html

Najnowsze informacje Ministerstwa Zdrowia
w sprawie działań zwiazanych z koronawirusem (aktualizowane):
http://www.epione.pl/aktualnosci/najnowsze-informacje-ministerstwa-zdrowia.html

Recepty na leki stałe dostępne zdalnie: telefonicznie, e-mail, e-rejestracja:
http://www.epione.pl/aktualnosci/recepty-na-leki-stale-dostepne-zdalnie.html

Uwaga! Podszywają się pod pracowników EPIONE. Sprawdź!
http://www.epione.pl/aktualnosci/uwaga-podszywaja-sie-pod-pracownikow-epione.html

Najnowsze informacje na temat koronawirusa
dostępne na stronie
www.gis.gov.pl
oraz bezpłatnej Infolinii NFZ - 800 190 590.



Źródło:
http://www.nfz-katowice.pl/
http://www.nfz.gov.pl
http://gov.pl/koronawirus/

 
wróć do aktualności